Tagga tagga!

Har idag hunnit med efter skolan:
Fixat med hästen
extra matte
umgåtts med massa kompisar
gjort fransk manekyr
duschat + rakat benen noga inför i möra
plugga som jag gör nu

Alla springer runt & taggar som f*n på skolan inför i morgon, för då är det stor fest i ölme med Vilda Westwrn tema!
Och jag hoppas dock att inte alla som sagt att de ska komma kommer för lär bli trångt med 200 pers. 
Men allt ska bli så otroligt kul, Jag Vickan & Emma börjar fixa oss hos mig sedan kanske någon förfest? 
Och för att senare bli hämtade i en amerikanare, Jag klagar Inte! ;D

Emma sov här inatt & så fick vi besök av Jocke & Sjögga. Blev att vi kollade på "I spit on your grave" äcklig film!
la oss runt 2 så ska lägga mig i tid idag har jag tänkt men får väl säkert fylle samtal inatt kan jag tro men det märks.. :)

Blir ungefär denna sminkning i morgon har jag tänkt mig

från skolfotto dagen..

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0