Godkväll

Har nog ändrat mig lite angående helgen.. Vill nog inte ta det så lugnt ändå jag vill till torsby på fredagen & Lördag på personalfest, men kanske ska avstå från roligheter på fredagen ?.. 
Ska iallafall försöka sola fred-sön det behövs verkligen känner mig verkligen vit haha :)

Saker som mig:
* Jag stör mig på folk som smaskar eller "tuggar högt"
* Jag är lättirriterad när jag är trött eller hungrig
* Jag älskar spontana saker/händelser/utgångar
* Älskar choklad
* Jag har på sista tiden börjat störa mig på när folk ber mig göra saker
* Tycker om stora bröst
* Är inte förtjust i killar med för mycket mage
* Är rädd för spindlar, hajar & döden
* Jag kan ibland vara dubbel moral (om man säger då? haha)
* Det man inte har i hövve får man ha i benen. Något som passar väldigt bra på mig
* Mår bra av att träna & hålla kroppen i form även fast jag inte alls är bra på det
* Tycker läxor är onöding
* Älskar min skola
* Får höra nästan varje dag att jag är osmart
* har förstört minst 5 mobiler
* tycker om att festa / även mys kvällar
* Jag tycker Inte om korvstroganoff! & gissa vad vi ska få i morgon i skolan då.. fml
* Emma är den vän som står mig allra närmast 
* Tycker inte om killar som vet att de är snygga & visar de 
* Jag somnar nästan Jämt när jag ser på film ( sorry ni som har sett på film med mig (a)  ) 
* Jag älskar kladdkaka.. & denna bakelse som mamma gjort




Kommentarer
Postat av: Emma

Aw och du står mig närmast! <3

Svar: <3!
Sanne Johansson

2012-09-07 @ 14:50:38
URL: http://ekmamral.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0