Godnatt

God kväll!
Igår åkte jag in till stan för att möra upp Emma så följde hon med mig till Lillerud & sov här. Jag fick även med mig ett par jeans från stan.. bild kommer. Haha en sjuk sak hände med, det knackade på dörren å när jag öppnar har någon gjort en "gubbe" av en ställning helt sjukt! har bild på den med som kommer någon dag!

Red på lektionen idag & var även på hoppträning förut, det gick bra båda gångerna. 
Men att göra allt praktiskt eller att bara sitta still på en stol & speciellt att försöka ligga å sova!
 är lite svårt just nu för skadade ryggen & handleden i lördags. Och jag hoppas att det bara är tillfällig smärta! 

På fredag är det skolfotografering med, får se vad vi tjejer hittar på för kul ;)

Haha godnatt på er   :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0