24/4

Tjenare!
Denna vecka praktiserar jag på en veterinärpraktik där det är mest hundar, katter & smådjur.
I måndags var jag med en hel dag & fick vara med om sprutor, bölder, sår.
De kom även in en hund som skulle tas bort vilket faktiskt var hemskt, jag var bara med när de gav lugnande, inte när de skulle ge överdosen då. Men fick se hunden när ägarna var borta & hur de gör efter att den är död.
Var intressant att se trots att det var ganska hemskt.

Tisdag:
Igår åkte vi till Forshaga där det ligger ett hund/vilt gymnasium & så fick jag vara med när de vaccinerade hundar & fick dra upp vaccinet i sprutor osv.

Sedan åkte jag & Jocke till lillerud för min hoppträning med Kiro, gick hur bra som helst i slutet då vi hoppade bana!
Jock filmade så kan komma upp film senare när han kommer hem! :D

Onsdag:
Idag är de lediga alltså jag med, så är hemma hos Jocke & har nyss tvättat pluggat körkortsteori.
Snart kommer mamma & hämtar mig så ska ja få övningsköra sedan ska jag gå på stan med Emma för att hitta någon present till min kära vän Linnéa som har 18års firande med oss närmstra på fredag! 
Jocke är & jobbar, vilket är ganska bra för då kan jag koncentrera mig på plugget!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Har Veckans blogg nu, så var med och tävla om en länkning i min blogg :)

http://beccarosan.blogg.se/2013/april/veckans-blogg.html#comment

2013-04-24 @ 22:19:19
URL: http://beccarosan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0