Arg tjej!

Blir så trött på folk i skolan för de klagar på att jag är så nyttig och tror inte att jag kan äta potatis, pasta,godis osv.. Men de roliga är att jag är inte alls nyttig egentligen. förutom på veckodagarna när jag bor och sover på skolan.
så idag när ja tog potatisgratäng så sa en oh nej äter du potatis. och mitt svar blev att ja Nu gör ja de. tänker inte bli fet.
 
Har så stooor lust att antigen äta mig såå fet och säga att jag bara gjorde som de sa och åt det jag vill jämt! 
Eller vara duktig som fan & få ännu bättre kropp än nu så kan de inte säga ett piss sen! 

Kommentarer
Postat av: Vickiiiis =)

Gå din egen väg och skit i va andra säger!!

Svar: Ja blir väl bäst så!
Sanne Johansson

2013-04-08 @ 19:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0