underbar resa, idiot till chef

 Jag lovar att blogga om hela min resa när jag kommer hem! Men här är det allt för dåligt internet för att jag ska kunna ladda upp alla bilder. Men jag lever & mår gött här borta verkligen! Dock är inte praktikplatsen det bästa då vi typ bara städar, otrevlig personal och så har jag rykt ihop med chefen, så vi tycker absolut inte om mig. Sa att jag inte fatta engelska, hackar på mig. Så är hon otrevlig mot mig så kan hon ge fan på att hon får samma ton tillbaka. Så hon sa även till mig att jag kunde bara gå om jag inte tyckte om att vara där så var så nära på att bara ta mina saker & gå där ifrån. Aja men tar allt om detta när jag kommer hem ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0