Fredag=Jobb

Heej är sämst på att blogga jag vet! Men tror jag kanske ska avsluta denna bloggen efter nyår och starta en ny. Vad den huvudsakligen ska handla om får ni isf reda på då.

Idag är väl alla överlyckliga över att ni får jullov men själv så ska jag jobba både ikväll och i morgon kväll! Men jag trivs jätte bra på jobbet så gör mig ingenting. Pratade nyss med Emma jahnke i telefon hon var inte alls pigg efter gårdagen. Hon var uteigår vilket jag också hade velat för temat var typ "back in time" Men kändes bättre när hon sa att hon hellre tog en hemma-kväll vilket jag gjorde ;)

Jag och älskling storstädade heela huset finns det något skönare än nystädat, nybäddat och nyduschad?
Men vi var även till Killingen och åt med Emma C mysigt!

 
Gammal bild då jag sitter på skoldatorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0