28/2


Det blev aldrig något till skövde de ringde och sa att han inte behövde vilket var skönt!  Vi var hemma hos jocke och hjälptes åt med maten alla tre sedan blev jag maserad söt pojkvän va;)
maserade inte tillbaka för somnade sen haha!
Men där emot när hans klocka ringde i går morse så följde jag med han till jobbet så jag också fick arbeta! Men då fick han följa med mig & hjälpa till i stallet sen. Hah han vågar inte gå förbi Kiro..
Bara om jag stod imellan! Men han gör framsteg han går ju in i stallet ni iaf!
Idag fyller hans mamma år också, grattis till Bea! vi firar henne nog sedan. för jag är i stallet & jocke fick en körning till Stockholm!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0