Fredag!

Skönt det ska bli med helg nu!
Är risig & förkyld så blir lungt i helgen, mysa, plugga dricka massa te & äta gott!
Jag har endast sovit hemma en helg sen efter nyår, har sovit hos Jocke varenda helg annars. Så mamma tyckte att jag skulle åka hem idag iallafall, men lördag måste jag nog sova hos Älsklingen för han åker iväg på partykryssning på onsdag-söndag! Lite smått jobbigt sådär.. men helgen då tror jag går rätt fort ändå för fredag ärre en lokalfest & lördag har Emma & Sofia Jahnke 18års fest där även dom hyrt lokal (Dom har ett as fränt tema) Tror det kommer bli jätte fint/stiligt faktiskt!  You will see ;)

En förkyld & trött Sanne bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0