Godkväll..

Jag är så sjukt trött efter att somnat sjukt sent igår & gick upp 6 gick ner till stallet,  för att sedan gå en låång skoldag. 
Hoppträningen med Kiro idag gick att bra men han var så sjukt pigg men det är väl inge ovanligt.
I morgon åker jag in till trafikskolan & övningskör igen så går jag hem till älskling sen som blivit sjuk han också:/
Och sedan bara hoppas jag på att det ska funka me dessa p-piller! Det är så att jag kan få ett jädrans humör! kan inte ha alla preventivmedel. Haha någon tjej känner säkert igen sig, eller kille som varit utsatt för detta kanske ;)
Nej nu har jag suttit fast framför datorn ett tag så ska slänga mig i duschen & sätta mig å plugga på hundkunskap.. prov i morgon jag jublar!..

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0