3 veckor & 1 dag..

Ja idag har jag & Jocke varit tillsammans i 3veckor & 1dag. Vet att inte han har koll på det men haha.
Det är inte alls länge om man tänker på hur länge vi har träffats "dejtat" eller vad man säger, över ett halv år!
 Även om vi har betett oss som att vi varit tillsammans typ så har vi inte varit det alls länge.
Även fast denna helgen var mina två/tre värsta dagar på hela 2013 så älskar jag han ändå<3

Bild på hjärtat i sommras, allra första kyssen skedde denna dag<3
började med att jag nämde att han var snygg så jaa slutade det som de gjorde att efter låång tid då jag varit lite velig med känslorna så är vi tillsammans! <3 


Hah här sitter jag & smsar med en nervös Jocke som var på väg till mig ;)

 

 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0