Tidsfördriv medan jag fixa håret!


HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Brukar inte dejta faktiskt

Varit kär: Ja, jag är*

Förlorat någon speciell person: Ja det har nog de flesta någon gång

Varit deprimerad: Jo men var väldigt längesen

Varit så trött att du somnat sittandes: Haha ja på någon/några lektioner..

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej 

Brutit ett ben? Tror jag bröt lilltån en gång faktiskt haha pepparpeppar ta i trä!

Gjort nåt du ångrar? Ja det har jag verkligen! Tyvärr..

Hoppat Bungee Jump? Nej vet inte om jag skulle våga heller, väldigt rädd för döden

Ljugit för någon du tycker om? Tyvärr, inget jag är stolt över heller

Ätit en hel tårta? Inte vad jag minns 

Gjort bort dig offentligt? Det är min vardag Haha!

 

 

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja

Fått ditt hjärta krossat: Nej det är så helt det kan bli

Hur många barn vill du ha i framtiden: 2

Har du några husdjur?: Häst  

Vill du ändra ditt namn: Nej, Efternamn om jag gifter mig möjligtvis

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var ute på resturang, Hade fest

Vilken tid vaknade du idag: 06:15

Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov

Någonting som du längtar till: 18års dagen, Malta, Thailand, Tävlingssäsongen, Sommar, Nu till helgen..

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Alltså skulle ja ändra vissa saker skulle jag kanske inte vara där jag är idag. 

Vad lyssnar du på just nu: zara larsson uncover lyrics

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Sanne Eline Johansson

Stjärntecken: Oxe

Kille eller tjej: Tjej

Gymnasie: Lillerud Inriktning Djur

Högskola: Blir universitetet sen i västerås,stockholm eller göteborg

Hårfärg: Haha sitter med färg i hövve nu så you will see ;)

Långt eller kort hår: Medel

Längd: 165,5 cm mycket viktigt ;)

Piercings: Naveln, Tungan, Öronen inkl töjning

Tattoos: Inte än men har en planerad till jag fyller 18!

Höger eller vänster: högerhänt.

Operation: Gjort ett ingrepp ja såkallat skönhetsoperation när ja var mindre. Öronen 

Bästa vän: Asså den frågan tycker jag är så stygg för känns som man värderar sina vänner :) 

Sporten du spelat: Fotboll, Innebandy, Ridning, Karate, Balett

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: J

Vill du gifta dig: Ja!

Karriär i åtanke: Lokförare  

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Ja det brukar jag

Mirakel: Vet inte 

Kärlek vid första ögonkastet: Joda 

Himlen: Nej för där har jag åkt flygplan ;)

Änglar: Ja har ju brorsan som är en av dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0