Alla har ett mål i livet. detta är mitt!

Jaa bara 4månader kvar nu. Dags att börja kämpa lite kanske för att nå det perfekta målet.
Mitt mål har länge varit att jag ska ha den kropp jag vill tills jag fyller 18 & jag kom på att det börjar bli lite bråttom nu.
Många pratar om det men jag är en av dom som ska lyckas. Det är inte mycket som behövs med det ska göras ordentligt. Jag är inte en av dom som vill se ut som en liten sparris. Former,kvinnligt,muskler,hälsosam.
Jag tänker inte bli en av dom som bantar sig ner till sin vikt, jag tänker Äta,Träna & Unna mig med godsaker.
 Må bra helt enkelt.
Inte för andras ögons skull utan för min egen. För jag har redan en pojkvän som tycker att jag är fin så nu gör jag detta för min egen skull. Och lycka till alla där ute som gör precis som jag! :D
Vet att Emma ockå sattsar på detta så nu ska vi klara detta ihop & försöka att inte tjocka oss tillsammans utan stötta varandra till något bra! 

Bilder från olika tider där jag mått bra. I kroppen iallafall!
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0