God Morgon!

Jag kom nyss in från stallet & ska "Göra mig klar för skolan" (Vilket innebär, borsta tänderna & sätta på sig kläder för min del haha) Ser inte så stor anledning till att fixa mig i skolan.
jo tänkte visa hur en vanlig dag oftast ser ut för mig.

06.15- Klockan ringer & jag går upp & klär på mig stallkläderna
06.30- Frukost med mina vänner som oxå ska ner te stallet
06.45-07.00 - går ner och tar ut min häst,mockar, gör iordning mat, hö, vatten.
07.30-07.50 - Är jag klar & går upp och "fixar mig"
09.30- börjar skolan!

16.00- Då slutar jag skolan oftast.
Då äter jag middag innan jag sticker ner till stallet & rider Kiro. För att sedan efter det gå till gymmet.
Sedan är det kväll då går man till kvällsmaten. 

Så här ser de vanligaste dagarna ut för mig. :)

Mitt Hjärta<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0