Helgen

I fredags kom jag hem till min pojk så drog vi till gymmet en liten stund sen blev vi bjudna till väse på färska räkor & vitlöksbröd mm.. Så hampus hämtade upp oss så åkte vi dit en stund.
På kvällen drog Jocke å hans vänner ut, jag hade köpt en fet godispåse för hade tänkt legat hemma men icke!
Jag gick hem till Ellinor där även Emma var (Våxnäs) så åkte vi in till stan träffade lite folk, sedan vidare mot Norrstrand hem till några killkompisar som satt & drack & jag blev extra välkommen med min favorit låt! det var riktigt trevligt. (höll mig nykter vilket va skönt)

Fick sova två timmar den natten så gick ja på lördagsmorgonen till mariebergsskogen & jobbade där i 8-9 timmar för att sen gå hem till Jocke igen å där slocknade jag. Bara sov å sov.. som ja typ gjort hela dagen idag oxå. Skööönt :D 

Fina Flickor, Ellinor & Emma. Haha skrattatacken på bussen<3


Nästa gång jag åker iväg till pöjken så ska jag köpa med mig mat tror jag faktiskt(mammas idé)
För han å bea (hans mamma) får mig att äta onyttigt inte okej haha :D Men godispåsen stod jag för själv men.. 
SKA ha fin (finare) kropp till min födelsedag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0