Lördag..Söndag..

Lördag morgonen började jag med att gratta min underbara pojkvän som fyllde 21!
Sedan hjälpte jag Bea med att baka kärleksmums & hon gjorde tårta medans jocke låg i badet.
Jockes bror & hans tjej kom förbi och fikade å sa grattis.
Efter det så åkte Jocke till sin pappa & blev grattad där så åkte jag till min Pappa som fyllde 50år.
Det var jätte mysig å trevligt där för släktingarna från helsingborg var där och en från Danmark osvosv..

Sedan drog jag,kusin & Emilia in till stan igen för att förfesta hos ida, hennes kille, jocke,theo & hampus.
När vi sen skulle vidare så ville Emilia & Kusin till krogen men jag ville hellre med Jocke & dom på hemmafesten vilket var tur för det var jätte trevligt/kul!
Dock slutade det med ett missförstånd, de trodde att Jocke hade kissat på golvet nere på toan?!?! Haha aja men kul var det Och jag hoppas att Jocke var nöjd med fösdelsedagen trots småsakerna :D<3

Och söndagen spenderades heeela dagen i sängen förutom när vi var ute & gick med Ludde en sväng & även bada skumbad. Och Bea hade gjort god kycklingfilé, potatisklyftor & sås! Det uppskattades efter min misslyckade frykost... glömde äggen på spisen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0