Ska flytta

 
 
 
 
 
 
 
 
Ja nu är det helt bestämt nu håller vi på att packa ihop alla våra saker för att flytta till väse.
Vi ska flytta ihop med Niklas, Oskar & Hampus. Vi ska ju även ha båda våra hästar i väse så.

Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om det här för jag har inget körkort förens i april & det är 8km ut till bussen ifrån där vi ska bo. Och jag umgås bara med folk från kil & stan.
Men visst det ska ju bli rolig och mysigt men så långt bort från allt, jag kommer dock inte kunna tillbringa så mycket tid där borta för på veckorna bor jag på Lillerud & helgerna hos Jocke eller någon kompis antar jag.
Fast iof blir nog bra å bo i väse på helgerna så kan jag inte dra ut för det har blivit så mycket med det & jag vill komma i form nu så.

Och nej vi ska inte sälja vårt andra hus det ska vi hyra ut till mammas jobbar kompis & hennes syster.
Men de skulle kanske vara snälla & låta mig ha kvar mitt rum iaf tills jag har körkort.
Annars får det nog bli att skaffa lägenhet inom kort. 

Ja ville bara berätta det så ni alla vet vart jag tar vägen :*

Här är några bilder på några delar av vårt hus bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0