Skulle du testa leva mitt liv skulle du kanske inse att ditt eget inte är så perfekt

Hej! 
Jag har försökt att blogga huur många gånger som helst från mobilen för det är där jag har alla bilder men det BARA krånglar, så blir inga bilder från dagarna som varit just nu då.

Jag fick med Jocke till stallet i lördags morgon tror jag det var, så han fick hjälpa till där & var inne hos kossorna å sånt för första gången i hans liv tydligen. Det känns jätte konstigt efterssom att jag själv varit i stall nästan varje dag i mitt liv & är uppväxt på en gård. Ja vi alla är olika, men jag skulle få bli med & åka vattenskidor i sommar för det har aldrig jag gjort:)

Ja i lördags träffade jag min underbara vän Emma, vi satt bara & prata ikapp allt vi missat om varandra tills vi följde med Jocke & Jimmie till theo där dom & några till hade en liten förfest (video kommer på det)

Vi var även iväg & besikta hästen vi tänk köpa & han gick igenom så nu är vi hästägare till två stycken!
Vi provade även ut en sadel till han som vi köpte, & såklart så kom jag inte tomhänt ifrån en hästaffär.
Fick schabrak, grimskaft, tröja av mamma sedan köpte jag två tröjor själv med.
Kommer väl bild på allt någon dag 

Juste var hem till Sune & Bettan vilket inte säger er ett skit men några nära till mig i forshaga & överaskade med att komma dit med blommer, Så fick komma in på fika Jocke vågade dock inte bli med in sså han drog te en kompis aja jag hade trevligt iallafall :)

Emma på bild. vi kände för att tjocka oss jämt liite den dagen
fråga mig inte varför dom är sne vända..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0