Fredags !

Tjenare! Sitter just nu och tar en kall cider och väntar på pamela och andreas som ska komma hit och r
Grilla, spela kubb, ta några cider/öl och sedan ta kvällsbad! Mysmys! 
 
Haha juste var ju på vattenfestivalen på "de vet du" & "250kg kärlek" 
Först kom det massa härligt folk hem till mig och jocke så spelade vi kubb å förade. Så gick vi tjejer ner till festivalen och festa loss. Sen kom killarna efter. Senare på kvällen så blev ja puttad i en buske så låg där en liten stund haha! Och sen var de en i bandet Billy som stötte på mig så berättade jag det för jocke. å vilket helvete han i bandet fick det då, fast jocke hamnade dock i fyllecell och hampus han somnade ute, å jag hade tydligen tömt vatten eller cider över en kille med flit! Minns dock inte varför haha ;) var som en durasell kanin hela kvällen jag! Men fan vilken rolig å galen kväll!
Mobil bloggen krånglar som vanligt men bilder  kommer !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0