gårdagen

Gårdagen var en perfekt sommardag!
Började dagen med att handla, fick även lite saker handlat med hem från henne. Det tackar.jag och Jocke så mycket för!
Sedan tvättade jag å hjärtat transporten, sen kom Jimmy, Simon, Tim och pip eller vad han kallades. Så drog vi iväg och körde gokart! Vilket jag aldrig gjort förut, skit kul! 
Efter det drog vi te frykenbaden och försökte oss på "isberget" 
 
Sen vart de hem och tvätta bilen, hämtade sen Emma & åkte te ö&b för att köpa en grill men den vi skulle ha var slut.
Vi åkte hem så spelade vi tre kubb.
Sedan var det dags att åka till stallet & rida Kiro, rider och rider men han vägrar att bli trött Haha :)
 
Kan som vanligt inte lägga in bilder än :/
Så ni får gammal bild på mig som rödhårig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0