Lördag

Tjenare, jag och älskling har nyss ätit stark kyckling wook som ja bestämde att vi skulle göra. Riktigt gött! 
Vaknade sent idag med en törlig bakfylla kan jag säga!
Älskling var iaf piggare än jag så han gick ut å kliopte gräset, jag tog in den hängda tvätten iaf och så gjorde jag mat åt oss sedan.
 Vi körde även emma till dömle på "personalfest" eller vad det var så fick vi massa gott å äta av henne som tack för vi körde! Snällt tycker ja :)
 
Vi var sedan till stan te jockes mamma en snabbis sen till hans pappa en stund.
Väl hemma efter att ha pantat och handlat massa mys så var vi till stallet en snabbis & nu sitter vi å myser till film. Jag ska iväg och tävla i filipstad i möra Sååå taggad! Och jocke ska jobba en sväng han.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0