Onsdag

Vet att många av er vet inget bättre än sommarlov!
Men sommarlovet för mig än så länge har varit förjävligt, tycker det är jobbigt och tråkigt att inte ha bestämda tider & saker att göra.
Detta med att sova vad länge man vill eller bara vara hemma är verkligen inget för mig.
Visst jag har kiro som jag åker och rider men sen då? Städa, diska, greja kan jag ju göra men är ju inte så rockigt att göra varje dag.
 
Så det enda jag gör är å äter känns det som. Hata mat.. om det bara kunde försvinna från mig, vem vet kanske får ett matberoende?!
 
Aja i möra ska jag iallafall iväg och gå i affärer med mormor det är väldigt mysigt tycker jag för vi träffas sällan :)
 
Ikväll ska jag till kusinerna så ska marcus hjälpa mig lägga ut min älskling, bästa vän, underbaraste, glädjespridare, mitt allt helt enkelt... Kiro<3 Jag har inte fattat det än men när jag gör det kommer det rinna floder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0