dagar

godmorgon på er! Jag har dock varit vaken i några timmar redan, körde hjärtat till jobbet.
Jag ska snart dra mig mot kil & rida kiro, ska också putsa sakerna för i helgen är det 2-dagars tävling!
Men går lite trögt å gå ur sängen ingen för har gått och blivit små sjuk :/ 
Inte alls passande då jag har fått jobb som att dela ut reklam vilket innebär MYCKET trappor i helgen.. menmen får tänka possetivt man får fin röv. Sedan ska jag på en till arbetsintervju på tisdag så vill gärna vara frisk! 
 
Det är inte bara tävling och jobb i helgen utan jag flyttar ju hemmifrån också! Flyttar ihop med  älskling vilket ska bli riktigt roligt :-D
 
Och även flygbiljetterna till malta är bokade, 3 och en halv vecka är vi borta! :-D
 
Lite bilder från de senaste dagarna, sålt jordgubbar, matat ankbebisar, badat med Jocke & Sjögga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0