12/3

Var in till stan igår & övningskörde det gick riktigt bra! Bokade in två till körlektioner till + en precis innan min uppkörning. För bokade min uppkörning & teoriprovet på samma dag Gött! Tänker inte säga när jag kör upp men är typ två månader kvar ?!
Medans jag väntade på bussen gick jag till O´Learys & sa hej till Älskling, Jimmie & hans Pappa.
Blev kvar i stan & sov istället, så köpte mig buffalo wings visst var det gott med tänker inte äta det där igen haha grisade massor.. Och mår illa om jag tänker på dom :S

Aja idag är det Vårfesten här på Lillerud vilket innebär att vi får "finare mat" + efterätt sedan har eleverna uppvisning denna gången & härmar lärarna. Även diplom kommer att delas ut till elever och lärare. Sedan på kvällen ärre fest & en DJ är inhyrd.

Jag hinner tyvärr inte se uppvisningen för har hoppträning men hellre det för tävlingarna drar igång igen snart! :D
Haha bjöd maja på tårta idag oxå efterssom att jag åkte av Kiro förra hoppträningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0