Kiro

Har varit nere hos Kiro nu på kvällen för för han har betett sig konstigt och han var livrädd för ena hörnet (sidan) av boxen, han vägrade även gå längst in i stallgången där han står. Han har varit rädd för att gå in & ut i boxen, när han stod uppstallad kollade han oroligt bak mot hörnet.
Jag undrar om något skrämt han eller vad det är, han har även varit aggresiv och arg mot mig & andra människor i hans närhet på sista tiden.
Nu idag gick gränsen då han var så rädd att han tryckte sig mot andra hörnet mot tildes hästs sida, Så även hon blev orolig och det är inte okej, han åt inte ens sin Mat!! Och ni som har häst förstår att DÅ är något fel.

Så jag bestämde mig för att byta boxplats vilket var ett mycket bra beslut måste jag säga!
Han var hur glad som helst, började äta direkt, folk samlades runt han & öronen var frammåt hela tiden & han blev som en helt annan häst. Alltså sig själv igen ♥
Väldigt konstigt & mystiskt men det viktigaste är att han har det bra nu!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0