Lugn helg

Min helg har varit otroligt skön & lugn faktiskt, I fredags lagade familjen mat ihop, räknar med Jocke där också.
Så skulle jag & Jocke bara ta det lugnt och kolla på finalen i Gladiatorerna men vi fick åka runt på Hampus & Johan ett tag för de skulle till stan å supa. När vi äntligen var hemma så var det lugnt i 2 timmar för då ringde hampus å var så j*vla full så då var de bara för jocke att åka och hämta han igen stackarn.

Lördagen väcktes vi av att det var frukost som varje helg man är hemma, så sitter hela familjen och äter mysigt!  Var Mamma, Niklas, Oskar,Hampus,Jag, Jocke. Sedan deras vän Johan å något ragg med haha nej men hon är trevlig :)
Jag sprang min första runda utomhus igår sedan låg jag & Jocke å kollade på Andra avenyn och bara myste och tog det lugnt. Det var behövligt! 

Idag var de iväg & grejade med bilen jag var så duktig så jag pluggade på körkortet flera timmar.

bild brist, här har ni en bild från en bilutställning jag var på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0