21/5

har lunch rast nu till kl 13.00 så kan väl lika gärna skriva, har varit ute & gått 1h & 30min med hundarna på dagiset sedan gick jag en tur med Ludde Jockes hund.
Ikväll blir det hoppträning på lillerud vilket säkert blir lika kul som vanligt!

Men just nu är jag inte alls på humör vill typ bara ligga i sängen hela dagen & kolla på någon bra film..
Och nej det är inget speciellt som har hänt så det behöver ni inte fråga men man har vissa dagar man inte är på topp.

Jag tävlade i söndags föresten! Det stod att min klass skulle börja vid halv 3 men min klass hade redan börjat så jag hann inte ens gå banan, fick kolla på hur de andra red. Så varken jag eller Kiro var väl förberedda eller uppvärmda :/

Haha hjärtat hata mig inte nu :*  Men bilden gör mig glad & det behövs nu så du får bjuda på den puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0