Om min födelsedag 25/4

Kvällen innan min födelsedag tömde älskling upp ett skumbad till mig & levande ljus bredvid, även en godisskål å saft, så underbar man kan va!

Jag började min födelsedag med att jag tog en körlektion & sedan vidare så gjorde jag min uppkörning, det gick jätte bra klarade det! Men så gjorde jag prov 30/4 så fick jag körkortet då :)

Efter jag gjort uppkörningen så kom Älskling & hämtade mig så åkte vi till min favorit resturang Oliven.
Så fick jag min present av han, då fick jag presentkort på Selma spa 2000:- 
Så tar med mig Jocke så ska vi välja några behandlingar & kanske övernattning med trerätters.
Kunde inte fått något bättre av hjärtat ;*


Efter oliven köpte jag glass på favoritstället carli, och åkte sedan vidare & spelade minigolf och jag vann tyvärr inte men Jocke blev nöjd iallafall!



Efter minigolfen köpte Jocke mina favoritcider så åkte vi hem och satt oss på balkongen i solen med dom
medans jag även fixade naglarna.
Vi blev senare hämtade av Mamma,Niklas,Hampus & Oskar så åt vi på Texas Long Horn.
Jag tog oxfilé med vitlökssmör, hummer, grillad majs & pommesen orkade jag inte haha!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0