Onsdag!

Sitter nu i skolan & gör lite arbeten, börjar inte förens tio i tio men Jocke släppte av mig på väg till jobbet. 
Lite om saker som vart:
 
Jag var med Kiro till husabyhästklinik för tredje gången och vi fick reda på att det antagligen är diskbråck han har nere i halsen. Det är något man knappt kan göra någonting åt, så vi får se efter två månader där han ska gå i hagen om något blir bättre. 
 
Jag passade min mormors hund i helgen.. och när jag tar ut han ur bilen kommer två schäfrar å sliter i han åt ett varsit håll, (han är en liten shih tzu ) så vi fick åka in akut till veterinären & sy ihop han osv.. detta var jätte hemsk upplevelse! Tar på mig allt dock och känns som att allt är mitt fel. Men är det ju inte.
 
Något mer bra är att jag och älskling köpt ett x-box och även en ny soffa om jag inte sagt det :-D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0