Fredag, lördag & söndag

I fredags åkte jag emma och jocke iväg på en inflyttningsfest hos johanna, som sedan slutade med att alla var hemma hos oss. Det var riktigt kul faktiskt! Men att gå och lägga sig halv sex för att sedan gå upp åtta var mindre kul.. 
 
I lördags var jag på begravning, min första var det till och med. Det var för min gammelmorfar, det var ett fint avslut ♥
 
Efter begravningen var det bara att åka hem och fixa sig för att åka iväg till petra och ta några cider med personaltjejerna sen gick vi tillsammans upp till killingen på personalfest, trevligt!
 
Och igår åkte vi till väse och firade Pontus Barse som fyllde 20år! Fullt upp hela helgen! :-)
 
Fredags
 
Lördags
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0