Mån..Tis..Onsdag

Skulle skriva igår men det krånglade på mobilen..
I måndags var jag iväg på "micketräning" det är en tränare som kommer till skolan och håller ett stenhårt pass.
Åkte där efter hem med skakiga armar och ben!
Hemma hade älskling kokat ägg åt mig så gjorde jag bara gröten sen.

Tisdag morgon började jag med att ställa klockan en timme tidigare och gick ut och gick 40min innan frukost som bestod av gröt med bär till, och ägg.
Efter skolan gick jag till gymmet och körde ett pass där också innan jag åkte hem.

Idag är jag inte så kaxig kan jag säga! Har sådan otrolig träningsverk, tar extra lång tid att gå upp/ner för trappor och ta sig ur & i bilen haha Men är stenhård micketräning ikväll igen! Så är bara att åka hem efter skolan och rida kiro, mocka sedan åka på träningen. Om jag nu orkar..

(efterssom att jag sitter på skoldatorn har jag inga nya bilder)
Men här är en sommarkväll från morfars ö och en gammal sommarbild jag tagit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0