Sitter nu i skolan..

 
 
Nu sitter jag i skolbänken igen efter en veckas magsjuka/matförgiftning (har ingen aning om vad det är för skillnad?)
Är så sjukt trött och ögonen är halvöppna haha! Skönt att det endast är två lektioner idag!

Jag har dock jour på mariebergsskogen i helgen så ska vara där och "jobba", något som ingår i vår kurs så inget vi får betalt för...
Så ikväll åker jag dit och sover där med Amanda & Daniella i helgen och jobbar lördag & söndag 08.00-17.00.
På Lördag när vi är klara åker jag och Jocke dock till väse och firar mamma som har fyllt år!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En bild som piggar upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0