vara liten för en dag

Det är nu man egentligen inte alls ska blogga, inte röra telefonen över huvud taget!
En kväll där man bara vill kura ihop sig, kolla på en bra film och bli liten igen.
 
Aja nog med det.. igår var jag och jocke bjudna på mat hos bea hans mamma, det bjöds på jätte god mat sen spelade vi fia med knuff och hade det mysigt! Sen vart det hem och agera chaffis hela natten.
Idag var jag till väse och firade hampus kusin emma som fyllde 13. Trevligt trevligt!
var även ner till kil och pratade med min underbara vän Emma, inte alla som har sådan tur och har en sådan vän!
Ska kolla klart på filmen så ska jag sova sen, jag har inte lov som alla andra till veckan utan har praktik och väljer att ta lovet längre fram!
Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0