Emilia är nyfiken, men inga ditaljer här ;)

Glömde skriva om helgen.. Haha vet att min fina vän Emilia vill veta vad som händer här hemma i Sverige! 
Fredagen var lugn mamma & Niklas sov här för de grejade med huset. Så blev en myskväll. 
i lördags förade vi här, jag elise emma tom jocke sunkan sjögga och våra chaffisar satt med. Jag fick låna jockes bil så vi drog ut i den så drog de andra ut i sunkans. 
Sedan åkte vi på en fest så körde vi sedan hannie & steffy till stan. Och där hämtade vi upp hampus och några som vi körde hem. 
Blev dock inga bilder från kvällen. Men som vanligt så drar vi ihop gänget och äter bakismat på sultan dagen efter 👌 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha rolig du ;) bra att du håller mig uppdaterad snygging!!:*

2015-02-28 @ 08:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0