Vardag

Min vardag består nu av jobb, mat och träning.
I måndags körde jag jag:
Crosstrainer 10min som uppvärmning
Benböj med stång 10x3 
Benpress 10x4 70kg
Pull ups 10x3 (med hjälp, inte hela min vikt)
Chins 11x3 (med hjälp)
Magmaskinen 10x4 25kg
Sittande kabelrodd 10x3 30kg
Brygga med TRX 10x3
 
Avslutade med stretching & skulle simmat med hann inte med det så igår körde jag 30min på crosstrainern stretchade sedan simmade jag några längder.
Ska in idag och köra samma pass som i måndags men med simning efter för att mjukgöra lite.
 
Måndagens mat: Chilimarinerad lax med en spenat/dillsås som blev super god! 
 
Gårdagens mat: Älgfärsbiffar med kantarellsås & wookgrönsaker. Och åt semla till efterrätt var ju fettisdagen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0