livet är himla bra!

Jag stortrivs med vardagen nu och vad som komma skall. Jag bor i hus med mitt hjärta, jobbar alla dagar i veckan och trivs jätte bra. Jag ska skaffa gymkort så fort jag blir frisk 👍
Fick 2års present av älskling här om dagen, den kom lite sent för han hade beställt efter den. Jag fick ett Calvin klein halsband & silver örhängen , så underbar han är! Blir bara mer kär ju mer tiden går 😍
 
Jocke fyller 23år på måndag, tredje året nu som jag är med & firar han. Tiden går så otroligt fort! 
 
Här hälsar vi på svärmor, hon har skaffat en till hund, såå söt är han!
Lite bilder på allt den senaste tiden
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Blogga lite mer nu Sanne så jag vet vad som händer borta i Sverige 😘

2015-01-24 @ 22:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0