Massa firande

Jag och hjärtat var iväg och firade svärmor i fredag, Det bjöds på mat och fika. Sedan var resten av kvällen lugn, matilda kom förbi en sväng 👍 
I lördags bjöd vi pappa på mat på Dinner45. Han fick det av oss när han fyllde år. Älskar deras burgare👌 det är värt att prova!
Sedan fortsatte kvällen med att jag jocke tilde och sunkan åkte till min väns 20års fest. De hade hyrt lokal,ljud,ljus & rökmaskin, så det var riktigt bra ordnat. Efter att vi hade åkt fick jag dock reda på att Marcus (som vi firade) fick åka in till akuten, en ruta gick sönder och han råkade skära av senor i handleden. Men annars var det en trevlig kväll.
Hallon cheesecake på dinner45 
 
Bakishäng, Bowling & Käk med jocke sjögga sunkan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0