Helgen👌

Helgen som var kan jag nog kalla perfekt! Fredagen började med spinning med Tilde. Sen tog jag och Emma en promenad innan vi drog till Bergvik och kikade lite pÄ smycken bland annat, innan vi Äkte vidare till vÀse. Det var Jag, Emma, Mamma, Niklas, Peter & Bettan! Det bjöds pÄ fÀrska rÀkor & vitt vin till det. Sedan badade vi jacuzzi innan det blev Grillat & Yatzy!
 
Lördagen bestod av massa olika trÀningspass frÄn 13.00-17.00 med Sofia & massa annat folk. Efter det var jag rÀtt slut men det blev mat & fixa sig för kvÀllen. Jag & Tilde Äkte till Amanda pÄ Herrhagen och förfestade innan vi drog till Tempel pÄ Markoolio. AlltsÄ vilken galen och rolig kvÀll! Söndagen tog jag det bara lugnt hÀr hemma. Perfekt helg helt enkelt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0